יום שני, 10 ביוני 2013

מתנפחים - לא לילדים בלבד

אין הורה שלא שמע על מתנפחים, וקשה למצוא ילדים שלא אוהבים מתקנים מן הסוג הזה. יחד עם זאת, לאחרונה ניתן למצוא הרבה לקוחות המנצלים את היתרונות של המתקנים הללו דווקא באירועים המיועדים למבוגרים. בין אם מדובר באירועי חברה, חגיגות יום הולדת או אפילו חתונות, המתקנים מציעים חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים.



על מנת למצוא את המתקן המושלם עבור האירוע יש להכיר את הסוגים השונים של המתנפחים:

א. מתנפחים בשלל צורות וצבעים – בקרב מבוגרים, אלו מתקנים המיועדים בעיקר לצרכים אסתטיים. ניתן לגוון בעזרתם את המראה של החצר, של הבית או של האולם. אפשר להביא את המתקנים מראש, ולהפתיע את עובדי החברה, או להשתמש בהם במהלך קבלת הפנים, וכך להעלות חיוך על פני האורחים כבר מהרגע הראשון.

ב. מגלשות, קירות טיפוס ונדנדות – באירועים באווירה נינוחה אפשר ואף כדאי לנצל את המגלשות המתנפחות, קירות הטיפוס המאתגרים והנדנדות המיוחדות. כל מבוגר אוהב לחזור לילדות לכמה שעות, ולהשתעשע עם בני המשפחה או עם קולגות לעבודה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, רוב האורחים המבוגרים מגלים רוח ספורטיבית, משתמשים במתקנים, וזוכרים את האירוע בתור חוויה חיובית ומיוחדת.



ג. בריכות כדורים – קשה למצוא מבוגר שייכנס וייהנה בתוך בריכת כדורים, ולכן המטרה שלהם היא לשעשע את הילדים. מצד שני, כמעט בכל אירוע חברה יש לפחות מספר הורים המגיעים עם הילדים. בנוסף, קיימים אירועים רבים בהם הילדים הם חלק בלתי נפרד מרשימת המוזמנים. בין אם האירוע מיועד לילדים, ובין אם הם רק מצטרפים לאורחים אחרים, בריכות כדורים יבטיחו שהם לא ישתעממו לרגע.

כך תבחרו חברה להפעלת המתקנים

לאחר שמבינים את היתרונות של מתנפחים גם באירועים חברתיים מכובדים ויוקרתיים, יש לשאול כיצד מוצאים מפעיל מתקנים ברמה גבוהה. ראשית, יש לקחת בחשבון את נושא ההסמכה והמיומנות. הפעלת המתקנים דורשת ניסיון, אותו יודעים להציע רק בחברות ותיקות. שנית, יש לבדוק את רישיון ההפעלה הניתן מטעם משרד החינוך, במידה ומעוניינים לשלב את המתקנים באירועים בהם יש ילדים. לבסוף כדאי לוודא האם קיים ביטוח לפעילות במתקנים ולשימוש בהם.

צוות העובדים הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של הפעלת מתקנים. כל העובדים צריכים להיות מוסמכים לטיפול בציוד, למתן מענה לבעיות בלתי צפויות ולעזרה ראשונה. המתקנים נבדקים באופן תקופתי על מנת להבטיח את תקינותם ולכן הם מתאימים לכל הגילאים.

לסיכום, מתקנים מתנפחים מציעים הרבה יותר ממה שחשבתם. מומלץ לשקול הזמנה והשכרה של מתקנים כאלו לטובת מסיבות גן ובריכה, ימי הולדת, הפעלות, ימי כיף, אירועי חברה ואירועים נוספים בו אתם מחפשים אחר אטרקציה מקורית.



העלות של המתקנים משתלמת בהשוואה לפעילויות אחרות וכדאי לתאם מראש עם נציגי החברות המובילות על מנת להבטיח שירות איכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה