יום שני, 17 ביוני 2013

איזה אירוע - כל סוגי הבלונים לאירועים



המושג "בלונים לאירועים" כולל בתוכו מגוון נרחב במיוחד של אטרקציות ותפאורות שניתן לבצע באמצעות בלונים ובכך להפוך כל אירוע, המוני או מצומצם, לחוויה מרגשת וחד פעמית. אספנו עבורכם את השימושים הנפוצים הנעשים בבלונים מסוגים שונים על מנת שתוכלו לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לאחר, שונה ומעניין.



בלונים מודפסים
הכוונה היא לרוב לבלונים עגולים ופשוטים בעלי כיתוב כלשהו שנבחר מראש. בלונים מודפסים מתאימים כמעט לכל סוגי האירועים, וניתן להדפיס עליהם מכל הבא ליד, כגון: מברכות יום הולדת, שמות בעלי השמחה, לוגואים של חברות או בתי ספר וכדומה, בצבע אחד או בשילוב של כמה צבעים. בלונים מודפסים בשילוב מילוי הליום וחוט קשירה, יהוו מעין מזכרת קטנה לאורחים כאשר יקשרו לרכבים הנמצאים בחנייה.  
  





סידורי שולחנות
שימוש נפוץ הנעשה בבלונים לצורך שדרוג האירוע הוא עיצוב שולחן האוכל במקום האירוע באמצעות בלונים בהתאם לנושא ולקונספט שלו. למשל, כאשר מדובר באירוע מסוג ברית או בריתה, מקובל לקשט את שולחנות האוכל של האורחים בבלונים צבעוניים היוצרים בחיבורם צורות של מוצצים ובקבוקים בצבעים המתאימים לרך הנולד - ורוד לתינוקת ותכלת לתינוק, או אפילו בלוני ענק ועליהם דמויות של תינוקות ודובונים.







עיצוב חדר בבלונים
השימוש בבלונים, בנוסף לאירועים המוניים וצבעוניים, מתאים גם לעריכת אירועים אינטימיים וזוגיים כמו הצעות נישואים, ציון יום השנה או חג האהבה. עליכם להזמין מראש את הבלונים בהתאם לאירוע המבוקש ולציין מה ברצונכם שיהיה בחלל המעוצב למשל: האם הבלונים יהיו מפוזרים על הרצפה או לחילופין, תלויים מהתקרה.










פיסול בבלונים
עיצוב זה מתאים לאנשים שרוצים להשקיע במיוחד ומעוניינים ולהפוך את החלל הקיים בו מתרחש האירוע לחלל ה"מרוהט" במעין פסלי דקורטיביים העשויים בלונים. הפסלים עשויים מבלונים רבים המחוברים אחד לשני בבסיסם בכדי ליצור קונסטרוקציה ייחודית העשויה מקשה אחת. דוגמאות לפסלי בלונים נפוצים במיוחד: שער מבלונים בכניסה לאולם שמחות, כוכב ענק מבלונים בלובי של בית מלון, פיסול לוגואים גדולים של חברות באירועי השקה או מכירה ושרשראות ענק או עמודים צבעוניים התלויים מהתקרה עד לרצפה.



אמן בלונים
גם פה מדובר בשירות המתאים לאנשים המעוניינים לתת פן אחר לאירוע שהם עורכים, ולגרום לאורחים שלהם לזכור אותו לטובה לאורך זמן. אמן בלונים יפעיל את הילדים שבאירוע ויעניק להם חיות וחפצים העשויים מבלונים מאורכים, אותם הוא מנפח על המקום. אמן בלונים מתאים מאוד לאירועים בהם יש חשיבות לקהל הצעיר כמו למשל ימי הולדת או מסיבות בריכה. 







רשת בלונים
אטרקציה מהנה במיוחד שעשויה לשדרג כל רחבת ריקודים היא רשת המוצמדת לתקרה, המכילה בתוכה בלונים רבים אשר משתחררים ממנה ונופלים על הקהל בזמן הריקודים. הבלונים הנוחתים על האורחים הופכים במהרה לאביזרי ריקוד מאולתרים ויוצרים הרבה כיף ושמחה ברחבת הריקודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה