יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

מסיבת הפתעה לאבא: מי עבד על מי?

חשבתם שיש לכם משפחה מוזרה? חכו שתשמעו מה קרה באירוע האחרון בו בחרנו לחגוג לאבא שלי יום הולדת 50. הכל התחיל כשורה והצלחנו למצוא מסעדת בשרים מפנקת כבר בתוך שעות ספורות. שלחנו הזמנות דרך סמסים, שיחות טלפון והודעות והתלבשנו במיטב מחלצותינו.

היות ולא מדובר במסיבת הפתעה, חשבנו שאין סיבה להסתיר מאבא את המועד המדויק של האירוע ולקחתי על עצמי את המשימה להזכיר לו באותו בוקר. איחלתי לו מזל טוב וקבענו שניפגש בשעה שבע וחצי מחוץ למסעדה.
אבא שלי - חתן החגיגה


ברגע בו הגעתי למקום הבנתי שמשהו לא כשורה. אמנם הקדמתי בעשר דקות, אך מבט מסביב העלה מספר מסקנות מחשידות:
א. אין אף אחד בתוך המסעדה.
ב. 4 מלצרים יושבים בחוץ ומעשנים סיגריה.
ג. כל מקומות החנייה תפוסים.
ד. אין אור ברחוב.

המתנתי עוד מספר דקות ועדיין אף אחד לא הגיע. אמא, אחי וכמובן אבא אפילו לא נראו בסביבה, כאשר גם לחברים מהעבודה ולשכנים מהבניין לא היה שום זכר. ניסיתי לחייג לכל אחד מהנוכחים ולהפתעתי לא הייתה תשובה. התחלתי לדאוג והחלטתי לנסוע לבית הוריי כדי לבדוק אם הכל בסדר.

אז פה אתם מסתתרים?!


ההורים שלי גרים בשכונה בלב רעננה ותוך דקות ספורות מצאתי מקום חנייה פנוי. עליתי במדרגות והתחלתי לשמוע רחשים מוזרים מתוך הבית. דפקתי במשך חצי דקה על הדלת והרחשים הפכו לצחקוקים, אז החלטתי לפתוח. באותו רגע נפל האסימון: עשו לי מסיבת הפתעה!

למרות שאני ואבא שלי חוגגים יום הולדת בהפרש של חצי שנה, אמא שלי החליטה להרים את הרף ולערוך אירוע שאין סיכוי לגלות עליו. כל המשפחה שלי הסתתרה בבית ההורים וחיכתה שאגיע. מתברר כי אמא הצליחה לחזות היטב את צעדיי ולהכין לי הפתעה של פעם בחיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה