יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

ימי הולדת - עיצובי בלונים מיוחדים לכל גיל

מי שחוגג יום הולדת עם חברים קרובים, משפחה או קולגות יכול ללכת על בטוח ולהשתמש בסידורי בלונים לצרכי עיצוב. בלונים מתאימים לכל הגילאים והם מבטיחים שאף אורח לא יישאר אדיש. מעבר לכך, את הבלונים ניתן לשלב כיום בעיצוב של האירוע במגוון רחב מאוד של אופציות ואמצעים:


א. קשת בלונים – השימוש בקשת בלונים ליום הולדת מיועד לאירועים חגיגיים במיוחד. את קשת הבלונים כדאי להציב בכניסה לאולם, לגן אירועים או לבית.
ב. הפרחת בלונים – לא חייבים לחכות לחתונה כדי להפריח בלונים ברגע דרמטי ומרגש. באמצעות תיאום מראש של הפרחת בלונים מול חברות מקצועיות אפשר להשיג את המטרה כבר באירוע יום ההולדת הקרוב.
ג. חלוקת בלוני הליום – ילדים, בני נוער, מבוגרים ואפילו קשישים אוהבים להחזיק ביד בלוני הליום גבוהים ומעופפים. את הבלונים הללו כדאי לחלק כבר בשלבים הראשונים של האירוע כדי להכניס את האורחים לאווירה הצבעונית.
ד. בלונים בצורת ספרות - בלונים ליום הולדת בצורת ספרות נחשבים אטרקציה ייחודית. הם נותנים את האות לפתיחת החגיגות ומשמשים בתור פריט דקורטיבי בעל סמליות רבה.

קישוטי בלונים בצורות

בלונים בתור מתנה ליום הולדת


עוד אפשרות לנצל את היתרונות של סידורי בלונים ליום הולדת היא לרכוש אותם בתור מתנה. אפשר להפתיע גבר או אישה שחוגגים יום הולדת עם הזמנת משלוח של זרי בלונים עד הבית או המשרד, או לחלופין להגיע אל האירוע עם זר בלונים גדול וצבעוני. אם האירוע מתקרב בצעדי ענק ועוד אין לכם מתנה, זכרו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים ולבחור את סידור הבלונים המושלם.

לסיכום, בלונים מלווים אותנו כל החיים וכנראה שיש סיבה טובה להצלחה שלהם. הם מתאימים במיוחד לימי הולדת אך אפשר לשלב אותם גם באירועים אחרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה