יום שני, 7 בדצמבר 2015

ימי החנוכה, חנוכת מקדשנו, בגיל ובשמחה נקשט את בתינו

כשאנחנו חושבים על חג החנוכה, מה הן התמונות שקופצות לראש שלנו? עבור מרבית האנשים, יהיה מדובר בהדלקת הנרות המשפחתית בחנוכייה, בסופגניות או בלביבות, בסביבון או בסיפור גבורת החשמונאים. בכל מקרה, חשוב להבין כי חג החנוכה הוא אולי החג המשפחתי ביותר בלוח השנה העברי, חג ששם דגש על התא המשפחתי הקטן ועל אווירת החג המשפחתית. דרך איכותית להבטיח את האווירה האיכותית הזאת בבית שלנו (או בבית הספר) היא דרך קישוטים לחנוכה – ובעבודה עם הילדים שלנו עיצובים לחנוכה יכולים להיות מקוריים במיוחד ולהפוך את הבית שלנו כולו לסדנת יצירה ייחודית.

אילו עיצובים וקישוטים לחנוכה יכולים להיות איכותיים במיוחד עבורנו השנה?
  • ·         קישוטים ייחודיים – אם אתם, כמו רבים אחרים, מעוניינים השנה ליצור קישוטים ייחודיים ואיכותיים לקראת חג החנוכה, אתם לא לבד. הרבה אנשים מחפשים לצאת מחוץ לקופסה ולהתאים לבית שלהם סגנונות קישוט ייחודיים למדי, ואופציה איכותית אחת לדוגמה היא קישוטי בלונים. באמצעות מפעיל איכותי בתחום ובלונים איכותיים משירות מוביל בתחום, ניתן ליצור צורות וקישוטים מרהיבים עם הילדים שלנו, בחוויה מדהימה עבורם.
  • ·         אביזרי יצירה קטנים – חג החנוכה הוא חג של מסורות שבו אביזרים קטנים לא מועטים, כמו חנוכיות או סביבונים. את האביזרים הללו בהחלט ניתן ליצור גם כן בעבודה יצירתית עם הילדים שלנו, ובכל הנוגע לחנוכיות, למשל, אפשר לתת לדמיון שלנו להפליג ולחומרי הגלם להיות מקוריים במיוחד לבחירת הילדים שלנו. כך אנחנו יכולים גם ללמד את הילדים שלנו יצירתיות ומקוריות מה הן, ולקשט את הבית שלנו בצורה איכותית וייחודית לקראת החג.


הילדים שלנו צריכים לקשט ולעצב את הבית, עבור ההנאה שלהם והחשיבה היצירתית שלהם

כאשר הילדים שלנו עובדים ויוצרים עיצובים לחנוכה, בהתאם לחשיבה היצירתית שלהם ובתהליך בונה ומהנה עבורם, את התועלת הגדולה ביותר מכך הם מפיקים בעצמם. לא רק שהבית שלנו מתמלא בקישוטים לחנוכה, אלא שבנוסף הילדים שלנו נהנים מתהליך מפתח ומעצים עבורם, כשהם רואים את יצירות האומנות עליהן עמלו ואותן יצרו הופכות לחלק מעיצוב הבית ובית הספר למשך החג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה