יום שלישי, 17 במאי 2016

רעיונות לקישוט הגן בפורים

קישוט הגן לחג פורים הוא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. הסיבה לכך היא שבפורים כל הילדים גם ככה מגיעים מחופשים, לכן קשה ליצור מצב בו הקישוט מושך את תשומת הלב הרצויה. מצד שני, אפשר להתגבר על הקושי בעזרת הזמנת חברה מקצועית. הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור:
א. דוכני אטרקציות - הדרך הטובה ביותר לקשט את הגן היא להפוך את החג לפעילות משמעותית עבור הילדים. אפשר להזמין מגוון רחב של דוכני אטרקציות, לפזר מתקני ג'ימבורים ולתת לילדים לקפוץ ולהוציא אנרגיה על מתקנים מתנפחים. דוכני אטרקציות מופעלים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ועומדים בדרישות הבטיחות המחמירות ביותר.
ב. תליית בלונים - אי אפשר לקשט את הגן בלי לתלות בלונים והיום כבר לא חייבים לבזבז על זה זמן יקר. אפשר לבקש מחברה מקצועית לתלות סוגים שונים של בלונים, לשים ליצן מבלונים בכניסה לגן ולהפתיע גם את ההורים עם בלון בהקדשה אישית. מבחינת עלות מול תועלת, בלונים הם ללא ספק פתרון אידיאלי ונוח.
ג. שתילת פרחים וצמחים - כדאי לשתול כמה פרחים וצמחים לפני החג ולהמתין לפריחה שלהם. השתילה תפעיל את הילדים ותעודד אותם להוציא אנרגיות, אך במקביל היא גם תעביר מסר חינוכי. הדבר החשוב בהקשר הזה הוא להזמין חברה מקצועית שתלווה את הילדים ותסביר להם כיצד שותלים בצורה נכונה בגינה או בחצר.

רעיונות בשיטת "עשה זאת בעצמך":

בהרבה גנים מעדיפים לנצל את ההזדמנות כדי לערב את הילדים בקישוט לקראת חג פורים. אפשר לרכוש גליונות נייר צבעוניים ולחלק אותם לילדים, לתת לכל אחד מהם לצייר משהו אישי או לבקש מילדים בגילאים מסוימים להעתיק דוגמא קיימת. לאחר מכן תולים את גליונות הנייר על הקירות בגן או מחלקים אותם כמזכרת מהחג.

עוד רעיון לקישוט הגן הוא להשתמש בפלסטלינה. ילדים אוהבים מאוד להתעסק עם החומר הזה ואחרי כמה דקות הם מקבלים תוצר שהוא רק שלהם. מבחינת צוות הגן, הדבר החשוב הוא לעודד את הילדים להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם ולהפעיל את המחשבה. 
בלונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה