יום ראשון, 7 ביולי 2013

אטרקציה לחתונה - מומלצת לכל הגילאים

חתונה עם אטרקציה מפתיעה במיוחד
בשבוע שעבר הייתי בחתונה של חברים שלי. כששאלתי את דנית, החברה הכי טובה שלי, אילו אטרקציות היא מתכוונת להזמין לחתונה שלה, היא אמרה לי "איש בלונים". הייתי בטוחה שהיא צוחקת עליי! אבל היא היתה רצינית לגמרי.
תמיד חשבתי שבלונים לאירוע הם מזמן פאסה. הפעם האחרונה שאני זוכרת שראיתי אותם הם היו במסיבות מקלט, אלה שחגגנו בכיתה ג'. מה זה השטויות האלה? אבל נו טוב, זו החתונה שלה – אז שתעשה מה שהיא רוצה.
היום הגדול הגיע

ליוויתי את דנית לסטודיו הכלות שבו היא היתה אמורה להתארגן, והכול היה מאוד שגרתי, כמו בכל חתונה שאי פעם השתתפתי בה. אלא שאז הגענו לשלב הצילומים, ומה אני אגיד לכם? זה  ב א מ ת  לא מה שהיה לי בראש כשחשבתי על בלונים לחתונה.

מסתבר שדנית הזמינה כבר לשלב הזה את איש הבלונים שיודע לעשות כל דבר, אבל ממש ה-כ-ו-ל! הוא הכין כל מיני בעלי חיים: פרת משה רבנו, חתול, כלב, שפן, זברה, תמנון, תוכי, צפרדע... ומסתבר שזה רק היה קצה הקרחון, כי כשהגענו לאולם גיליתי לתדהמתי שכל הפרחים שעיטרו את שולחנות האורחים, ואלה שמסביב לחופה ואפילו העצים (!) היו עשויים מבלונים. אבל זה כלום לעומת השלב הבא...




לקראת הכניסה לחופה הוא הכין מעשרות בלונים לבנים סוס לבן, ומבלונים צבעוניים הוא יצר שני אופנועים מדליקים. ההורים הצטלמו בכניסה לחופה שהם רכובים על אופנוע, בעוד דנית וגיא נכנסו לחופה על גבי הסוס הלבן. לא היה אדם אחד בקהל שלא היה בהלם, ועם זאת עם חיוך מטופש שמרוח לו מאוזן לאוזן.
בשלב הריקודים דנית החליפה לשמלה לבנה שכמעט כולה היתה עשויה גם היא מבלונים. לכל מי שרקד סביבה האמן מיד ניפח בלון, ויצר ממנו כתר, שרביט או חגורה מיוחדת. לחבר'ה המבוגרים הוא עיצב גיטרות, וישר אנשים החלו לעשות פוזות כאילו הם מינימום סלש מ"רובים ושושנים". לילדים הוא יצר חרבות ורובים, והשמחה היתה רבה. אין כל ספק שהרחבה היתה שמחה ותוססת, אבל בעיקר מאוד צבעונית.

ממש היום דנית קיבלה את אלבום התמונות של החתונה ואני חושבת שהוא אחד הייחודיים שראיתי, וממש לא משעמם להסתכל בו. ממש נחמד לראות איך בין כל השמלות השחורות והחליפות המחויטות, מתבלטים להם הבלונים ומוסיפים כל כך הרבה צבע סגנון וצבע.

לסיכום, לא משנה בכמה חתונות תשתתפו וגם אם נדמה לכם שראיתם הכול, תמיד עדיין יהיה משהו מיוחד שיפתיע אתכם, שיגרום לכם לשאול "איך לא חשבתי על זה קודם?".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה