יום ראשון, 16 בפברואר 2014

מסיבת פורים במשרד

פורים הוא החג שכולם אוהבים. מקור החג הוא במגילת אסתר שבה מסופר כיצד הצליח מרדכי היהודי ואסתר שהפכה למלכה להציל את יהודי שושן מהכחדה בידי המן הרשע. החג נחוג בדרכים רבות, החל מקריאת המגילה בבתי כנסת והרעשה ברעשנים בכל פעם שמוזכר שמו של המן, ועד למסיבות פורים צבעוניות בכל רחבי הארץ. המסורת בחג זה היא שהמסיבות הן מסיבות תחפושות שבהן שותים הרבה יין, אוכלים אוזני המן ומאכלים שונים, רוקדים וחוגגים לתוך הלילה. גם תהלוכות פורים עדיין נהוגות בישובים רבים בארץ שלקראתם מתכוננים חודשים ארוכים לפני החג.
אם אתם מעוניינים לפנק את העובדים בחברה שלכם לקראת פורים, אתם יכולים לארגן מסיבת פורים במשרד שתהיה מוצלחת ומהנה לכולם.


על מנת להצליח במסיבת פורים במשרד יש להודיע על כך מראש, כדי לאפשר לכולם להתכונן מבחינת התחפושות. מומלץ להכריז על תחרות התחפושת היפה ביותר גם לבנות וגם לבנים, ולהעניק פרס שווה למנצחים. וכידוע לכולם, הצלחת מסיבות תלויה בשלושה דברים עיקריים:
·         אוכל
·         שתייה
·         מוסיקה
ארגון האוכל – אם אתם עושים את המסיבה בערב מומלץ לשכור חברת קייטרינג שתדאג לכל הנחוץ לכם בתחום זה. לא מומלץ לארגן זאת לבד, מכיוון שכאשר מדובר בעשרות רבות של אורחים (עובדי המשרד ובני הזוג שלהם, לקוחות של המשרד ואורחים אחרים) ארגון שכזה מצריך כוח אדם ואמצעים שלרוב המשרדים אין אותם. על האוכל באירוע כזה להיות טעים ומשביע אבל לא כבד. לכן מומלץ להתמקד בתפריט חלבי עם פשטידות וסלטים, לחמים טעימים, עוגות ומאפים שונים וכדומה.
ארגון השתייה – אם אתם רוצים לפנק את העובדים ממש, תוכלו להזמין שירותי בר מקצועיים עם דלפק וברמן מקצועי שידע להכין את כל המשקאות והקוקטיילים שאנשים אוהבים, וכן לארגן את כל נושא השתייה הקלה עבורכם. סידור זה הוא תמיד עדיף ושומר על האורחים שלא יגזימו בשתייה שלהם.

ארגון המוסיקה – בנושא המוסיקה תלוי הדבר באופי המשרד והאנשים העובדים בו. עם מדובר על חברה צעירה עם עובדים צעירים ניתן להזמין די. ג'יי מקצועי שירקיד את כולם לצלילי מוסיקה עכשווית ומודרנית. אם מדובר במשרד מבוגר יותר ניתן להזמין להקה או מספר נגנים וזמרת כדי לעשות זאת. בכל מקרה עדיף להיעזר בשירותים חיצוניים בתחום זה, ולא להטיל זאת על מי מהעובדים. חשוב לזכור, כי על מנת להשמיע מוסיקה ברמה טובה יש צורך במערכת הגברה טובה ורמקולים מתאימים לגודל החלל שבו תיערך המסיבה.
בנוסף לארגונים אלה, יש לחשוב גם על קישוט המקום לקראת המסיבה. חלל מקושט מעניק אווירה שמחה לכל מסיבה ואחת הדרכים היפות לעשות זאת היא על ידי קישוט בבלונים. עם בלונים ניצן לקשט כל חלל בצבעוניות רבה, וניתן לקבל כיום קישוטי בלונים בגדלים ובצורות מרהיבות. אפשר אפילו להכין את לוגו החברה שלכם מבלונים או כל צורה אחרת שתבחרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה