יום שלישי, 31 במרץ 2015

קישוטים לפסח עם הילדים? קלי קלות!

הילדים שלכם מגיעים הביתה, שמחים ומאושרים אחרי שהם שמעו בגן על חג הפסח, על אליהו הנביא, על יציאת מצרים, על פרעה, ועל עוד שפע דמויות, סיפורים ומונחים הקשורים לחג הפסח. אתם כהורים, רוצים כמובן להמשיך את חדוות החג. איך תעשו זאת? פשוט מאד! הכינו ביחד איתם מגוון של קישוטים לפסח. יש לא מעט חומרי גלם שאפשר שיש לכם אפילו בבית ואפשר להשתמש בהם, וגם אם אין - קל מאד לקנות אותם מחנויות שקרובות לבית. מדובר על פעילויות פשוטות ומהנות מאד, שיוסיפו המון צבע, חן ויופי ויכניסו את הבית לאווירת החג.

קישוטים לפסח - בלונים

דוגמאות לקישוטים שמומלץ לעשות עם הילדים

       בלונים מקושטים - אם אתם רוצים להכין קישוטים לפסח שיהיו מקוריים, מדוע שלא לקשט בלונים ברוח החג? אפשר לקנות לילדים בלונים מיוחדים וטושים לציור עליהם. אפשר להגיד להם שיציירו על הבלון ציורים הקשורים לחג הפסח - כמו למשל מצה, או איש שאמור להיות אליהו הנביא. לאחר מכן, מנפחים ותולים את הבלונים ברחבי הבית - ואתם נכנסים לאווירה האביבית והחגיגית של חג הפסח!

       אגוזי הפתעה מיוחדים - זו פעילות מדהימה ומיוחדת מאד. אתם מפצחים בעדינות אגוז עבור הילד - ואז אומרים לו פשוט לקשט אותו מבפנים. אפשר לצבוע אותו, למלא אותו בממתקים, או בסרטי הפתעה, ואפילו להחביא בו מסר שקשור לחג הפסח. לאחר מכן אתם צריכים לאטום ולהדביק מחדש את האגוז, וזה הכל! אפשר לתת לאחר מכן לאורחים במתנה את אגוזי ההפתעה הללו. כך מדובר לא רק בקישוטים לפסח, אלא ממש במתנה שלמה ומושקעת שהכנתם עם הילדים.

       להכין משה בתיבה - אפשר להכין בובה נהדרת של משה בתיבה. אפשר לקנות בובות קטנות, או אפילו לקנות חומרי ספוג ובד, שאיתם הילדים יעצבו את דמותו של משה. בשביל התיבה אפשר לקנות סלסלות, או אפילו להשתמש בשאריות קרטון שיש בבית. הילדים יקשטו את התיבה ואת משה - ואתם תעצבו את התיבה עצמה.


אפשרויות מדהימות ומיוחדות לקראת החג


סקרנו עבורכם רק כמה רעיונות בודדים של קישוטים לפסח לקראת החג. מובן שיש עוד שפע של רעיונות שתוכלו ליישם עם הילדים שלכם. אנו מאחלים לכם חג שמח - והנאה עם הילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה