יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

ימי הולדת - עיצובי בלונים מיוחדים לכל גיל

מי שחוגג יום הולדת עם חברים קרובים, משפחה או קולגות יכול ללכת על בטוח ולהשתמש בסידורי בלונים לצרכי עיצוב. בלונים מתאימים לכל הגילאים והם מבטיחים שאף אורח לא יישאר אדיש. מעבר לכך, את הבלונים ניתן לשלב כיום בעיצוב של האירוע במגוון רחב מאוד של אופציות ואמצעים:


א. קשת בלונים – השימוש בקשת בלונים ליום הולדת מיועד לאירועים חגיגיים במיוחד. את קשת הבלונים כדאי להציב בכניסה לאולם, לגן אירועים או לבית.
ב. הפרחת בלונים – לא חייבים לחכות לחתונה כדי להפריח בלונים ברגע דרמטי ומרגש. באמצעות תיאום מראש של הפרחת בלונים מול חברות מקצועיות אפשר להשיג את המטרה כבר באירוע יום ההולדת הקרוב.
ג. חלוקת בלוני הליום – ילדים, בני נוער, מבוגרים ואפילו קשישים אוהבים להחזיק ביד בלוני הליום גבוהים ומעופפים. את הבלונים הללו כדאי לחלק כבר בשלבים הראשונים של האירוע כדי להכניס את האורחים לאווירה הצבעונית.
ד. בלונים בצורת ספרות - בלונים ליום הולדת בצורת ספרות נחשבים אטרקציה ייחודית. הם נותנים את האות לפתיחת החגיגות ומשמשים בתור פריט דקורטיבי בעל סמליות רבה.

קישוטי בלונים בצורות

בלונים בתור מתנה ליום הולדת


עוד אפשרות לנצל את היתרונות של סידורי בלונים ליום הולדת היא לרכוש אותם בתור מתנה. אפשר להפתיע גבר או אישה שחוגגים יום הולדת עם הזמנת משלוח של זרי בלונים עד הבית או המשרד, או לחלופין להגיע אל האירוע עם זר בלונים גדול וצבעוני. אם האירוע מתקרב בצעדי ענק ועוד אין לכם מתנה, זכרו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים ולבחור את סידור הבלונים המושלם.

לסיכום, בלונים מלווים אותנו כל החיים וכנראה שיש סיבה טובה להצלחה שלהם. הם מתאימים במיוחד לימי הולדת אך אפשר לשלב אותם גם באירועים אחרים. 

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

מסיבת הפתעה לאבא: מי עבד על מי?

חשבתם שיש לכם משפחה מוזרה? חכו שתשמעו מה קרה באירוע האחרון בו בחרנו לחגוג לאבא שלי יום הולדת 50. הכל התחיל כשורה והצלחנו למצוא מסעדת בשרים מפנקת כבר בתוך שעות ספורות. שלחנו הזמנות דרך סמסים, שיחות טלפון והודעות והתלבשנו במיטב מחלצותינו.

היות ולא מדובר במסיבת הפתעה, חשבנו שאין סיבה להסתיר מאבא את המועד המדויק של האירוע ולקחתי על עצמי את המשימה להזכיר לו באותו בוקר. איחלתי לו מזל טוב וקבענו שניפגש בשעה שבע וחצי מחוץ למסעדה.
אבא שלי - חתן החגיגה


ברגע בו הגעתי למקום הבנתי שמשהו לא כשורה. אמנם הקדמתי בעשר דקות, אך מבט מסביב העלה מספר מסקנות מחשידות:
א. אין אף אחד בתוך המסעדה.
ב. 4 מלצרים יושבים בחוץ ומעשנים סיגריה.
ג. כל מקומות החנייה תפוסים.
ד. אין אור ברחוב.

המתנתי עוד מספר דקות ועדיין אף אחד לא הגיע. אמא, אחי וכמובן אבא אפילו לא נראו בסביבה, כאשר גם לחברים מהעבודה ולשכנים מהבניין לא היה שום זכר. ניסיתי לחייג לכל אחד מהנוכחים ולהפתעתי לא הייתה תשובה. התחלתי לדאוג והחלטתי לנסוע לבית הוריי כדי לבדוק אם הכל בסדר.

אז פה אתם מסתתרים?!


ההורים שלי גרים בשכונה בלב רעננה ותוך דקות ספורות מצאתי מקום חנייה פנוי. עליתי במדרגות והתחלתי לשמוע רחשים מוזרים מתוך הבית. דפקתי במשך חצי דקה על הדלת והרחשים הפכו לצחקוקים, אז החלטתי לפתוח. באותו רגע נפל האסימון: עשו לי מסיבת הפתעה!

למרות שאני ואבא שלי חוגגים יום הולדת בהפרש של חצי שנה, אמא שלי החליטה להרים את הרף ולערוך אירוע שאין סיכוי לגלות עליו. כל המשפחה שלי הסתתרה בבית ההורים וחיכתה שאגיע. מתברר כי אמא הצליחה לחזות היטב את צעדיי ולהכין לי הפתעה של פעם בחיים. 

יום ראשון, 16 בפברואר 2014

מסיבת פורים במשרד

פורים הוא החג שכולם אוהבים. מקור החג הוא במגילת אסתר שבה מסופר כיצד הצליח מרדכי היהודי ואסתר שהפכה למלכה להציל את יהודי שושן מהכחדה בידי המן הרשע. החג נחוג בדרכים רבות, החל מקריאת המגילה בבתי כנסת והרעשה ברעשנים בכל פעם שמוזכר שמו של המן, ועד למסיבות פורים צבעוניות בכל רחבי הארץ. המסורת בחג זה היא שהמסיבות הן מסיבות תחפושות שבהן שותים הרבה יין, אוכלים אוזני המן ומאכלים שונים, רוקדים וחוגגים לתוך הלילה. גם תהלוכות פורים עדיין נהוגות בישובים רבים בארץ שלקראתם מתכוננים חודשים ארוכים לפני החג.
אם אתם מעוניינים לפנק את העובדים בחברה שלכם לקראת פורים, אתם יכולים לארגן מסיבת פורים במשרד שתהיה מוצלחת ומהנה לכולם.


על מנת להצליח במסיבת פורים במשרד יש להודיע על כך מראש, כדי לאפשר לכולם להתכונן מבחינת התחפושות. מומלץ להכריז על תחרות התחפושת היפה ביותר גם לבנות וגם לבנים, ולהעניק פרס שווה למנצחים. וכידוע לכולם, הצלחת מסיבות תלויה בשלושה דברים עיקריים:
·         אוכל
·         שתייה
·         מוסיקה
ארגון האוכל – אם אתם עושים את המסיבה בערב מומלץ לשכור חברת קייטרינג שתדאג לכל הנחוץ לכם בתחום זה. לא מומלץ לארגן זאת לבד, מכיוון שכאשר מדובר בעשרות רבות של אורחים (עובדי המשרד ובני הזוג שלהם, לקוחות של המשרד ואורחים אחרים) ארגון שכזה מצריך כוח אדם ואמצעים שלרוב המשרדים אין אותם. על האוכל באירוע כזה להיות טעים ומשביע אבל לא כבד. לכן מומלץ להתמקד בתפריט חלבי עם פשטידות וסלטים, לחמים טעימים, עוגות ומאפים שונים וכדומה.
ארגון השתייה – אם אתם רוצים לפנק את העובדים ממש, תוכלו להזמין שירותי בר מקצועיים עם דלפק וברמן מקצועי שידע להכין את כל המשקאות והקוקטיילים שאנשים אוהבים, וכן לארגן את כל נושא השתייה הקלה עבורכם. סידור זה הוא תמיד עדיף ושומר על האורחים שלא יגזימו בשתייה שלהם.

ארגון המוסיקה – בנושא המוסיקה תלוי הדבר באופי המשרד והאנשים העובדים בו. עם מדובר על חברה צעירה עם עובדים צעירים ניתן להזמין די. ג'יי מקצועי שירקיד את כולם לצלילי מוסיקה עכשווית ומודרנית. אם מדובר במשרד מבוגר יותר ניתן להזמין להקה או מספר נגנים וזמרת כדי לעשות זאת. בכל מקרה עדיף להיעזר בשירותים חיצוניים בתחום זה, ולא להטיל זאת על מי מהעובדים. חשוב לזכור, כי על מנת להשמיע מוסיקה ברמה טובה יש צורך במערכת הגברה טובה ורמקולים מתאימים לגודל החלל שבו תיערך המסיבה.
בנוסף לארגונים אלה, יש לחשוב גם על קישוט המקום לקראת המסיבה. חלל מקושט מעניק אווירה שמחה לכל מסיבה ואחת הדרכים היפות לעשות זאת היא על ידי קישוט בבלונים. עם בלונים ניצן לקשט כל חלל בצבעוניות רבה, וניתן לקבל כיום קישוטי בלונים בגדלים ובצורות מרהיבות. אפשר אפילו להכין את לוגו החברה שלכם מבלונים או כל צורה אחרת שתבחרו.

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

חוויות שאפשר לעבור רק באירועי חברה


אף פעם לא הייתי מעריצה גדולה של אירועים חברתיים. לא הצלחתי למצוא את עצמי בין שלל האנשים שמסתובבים ומנהלים שיחות סרק, העדפתי להישאר בבית מול הטלוויזיה, ותמיד היו לי דברים חשובים יותר לעשות. אבל רצה הגורל, ובתקופתי כסטודנטית החלטתי להצטרף לאירוע אליו הוזמנתי על ידי חברה לספסל הלימודים. למרות שהתשובה הראשונה שלי הייתה שלילית, אותה חברה הצליחה לשכנע אותי. היא דיברה על זה שאין לי חבר, ואני לא יוצאת מהבית, ובכלל, שאני צריכה יותר לבלות כי זה עושה טוב לעור הפנים. אז הקשבתי לה, והתכוננתי לעוד ערב שגרתי בבית של מישהו שאני לא מכירה.



ההכנות לאירועי חברה כוללות אצלי לכל היותר מקלחת. אני לא קונה בגדים לקראת האירוע, לא נערכת מראש, ואפילו לא מוצאת לנכון לנוח קצת בצהריים. מהבחינה הזו לא היה הבדל בין האירוע הבא שהתכוונתי להגיע אליו לבין שאר האירועים הקודמים: 

הגעתי מהעבודה לקראת הערב, ראיתי פרק בסדרה אהובה ב-VOD ונכנסתי להתקלח. כשיצאתי מהמקלחת ראיתי 5 שיחות שלא נענו – כולן מאותה חברה שהזמינה אותי לאירוע. חזרתי אליה, רק כדי לשמוע שהיא עומדת מחוץ לדלת, ומחכה לי כבר רבע שעה.

אז מה, ככה נראה אירוע על גג בתל אביב?

יצאנו לדרך ברגל ואחרי מספר דקות הליכה מצאתי את עצמי בגג של דירה מגניבה במרכז תל אביב. המוזיקה הייתה נחמדה, היה הרבה אוכל, בלונים ולא מעט אלכוהול. החברה שלי נטשה אותי, רק כדי לחזור אחרי 10 דקות כשהיא אוחזת בחוזקה ביד של בחור גבוה.



בשניות הראשונות לא הבנתי אם הוא בא בשבילי או בשבילה, אבל היא דאגה להבהיר את הסיטואציה והכירה בינינו. קראו לו גלעד, הוא סיים תואר ראשון לפני שבוע והוא מחפש עבודה במרכז. שאלתי אותו כל מה שעלה לי בראש:

-          איפה הוא נולד
-          מתי הוא נולד ואיזה מזל הוא
-          למה קוראים לו גלעד
-          איפה הוא גר היום
-          מה הוא למד ולמה
-          איפה הוא שירת בצבא
-          למה אין לו חברה
-          מה הוא אוהב לאכול
-          מה הוא אוהב לשתות
-          איזה מוזיקה הוא אוהב לשמוע
-          מה הוא מעדיף: חתול או כלב, סרט או ספר, ים או בריכה, תל אביב או ניו יורק...

אחרי התחקיר הביטחוני המעמיק השתתקתי לדקה, והשיחה עברה להיות מנוהלת על ידי גלעד. גם הוא התגלה בתור חוקר מיומן, אבל דווקא נהניתי מתשומת הלב. החברה שהגעתי איתה הופיעה מדי כמה דקות עם בקבוק בירה ביד, אני וגלעד המשכנו לשוחח, ופתאום הרגשתי שחם לי. הסתכלתי מבעד לגדר של המרפסת, וראיתי את השמש מתחילה לעלות. מתברר שאני והבחור הגבוה בילינו יחד יותר מחמש שעות ברציפות! הסתכלתי ימינה ושמאלה, רק כדי לגלות שנשארנו לבד יחד עם החתולה של בעל הדירה.



היום אני וגלעד נשואים כבר שמונה שנים. אני מודה לחברה שלי בכל יום שעובר, ומספרת לכל מי שרוצה לשמוע שיש חוויות שאפשר לעבור רק באירועי חברה לא צפויים. 

יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

הוראות הבטיחות במתקנים מתנפחים

שמירה לקויה על בטיחות במתנפחים עשויה להביא לתוצאות הרות אסון. מתקן אשר לא נופח כהלכה עלול להיקרע ולגרום לנפילות כואבות, כאשר גם פיקוח לא מתאים על פעילות בתוך מתקנים מתנפחים מסתיימת במקרים רבים בנזק בלתי הפיך. כאשר החברה המפעילה את המתקנים המתנפחים לא מחזיקה בניסיון ובהסמכה הדרושים, משתתפים בכל הגילאים יכולים לסבול מסיכון בטיחותי גבוה במיוחד.
על מנת למנוע סיכונים מן הסוג הזה כדאי לבצע בדיקות מסוימות עוד טרם השכרת מתקנים מתנפחים. במילים אחרות, בטיחות במתנפחים צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות, ולנגד עיניהם של הורים, מפיקי אירועים וכל גורם המעורב בתהליך. שמירה על הבטיחות תבטיח אירוע מוצלח ותחסוך עוגמת נפש רבה.
מתעודות ועד בדיקת תקינות
אלו הבדיקות העיקריות שיש לבצע באספקט הבטיחותי של השכרת מתקנים מתנפחים:
א. תעודות והסמכות  כל לקוח אשר יוצר קשר עם חברה להשכרה או מכירה של מתקנים מתנפחים חייב לבקש לראות תעודות והסמכות. קל מאוד להציג את התעודות הללו, התהליך הוא פשוט, והחברה חייבת לעמוד בדרישות המקובלות. הסמכות מעידות לא רק על האופן בו מפעילי המתנפחים שומרים על הבטיחות, אלא גם על המחויבות שלה כלפי המקצוע.
ב. מוניטין  כמו בתחומים אחרים, גם בכל הקשור אל בטיחות במתנפחים יש חשיבות אדירה למוניטין. חברה מוכרת ומנוסה, עם מוניטין חיובי ושורת המלצות ארוכה, לא תקח סיכונים בעת הפעלת מתקנים. ככל שהמוניטין עשיר ומגוון יותר, כך יכול הלקוח להיות בטוח שהוא עומד לקבל שירות בטוח לחלוטין.

ג. היכרות והמלצות  מוניטין תיאורטי עשוי לא להספיק בעת הזמנת מתקנים מתנפחים וכדאי לשים דגש גם על ההיכרות האישית. אפשר לקבל המלצות מחברים או בני משפחה, לתאם פגישת היכרות, ולהגיע אל משרדי החברה על מנת להבין את הדינאמיקה מקרוב.
ד. חומרי הגלם מהם עשוי המתקן  רוב הלקוחות אינם מקדישים מחשבה לחומרי הגלם מהם עשויים המתקנים המתנפחים. זו טעות, משום שחומרים אלו יקבעו במידה רבה את מידת הבטיחות. אפשר לקרוא על חומרי הגלם באתרי אינטרנט, להתעניין מול נציגי החברה או פשוט להשוות בין מתקנים שונים. ידע שווה כוח, ובמקרה של מתקנים מתנפחים הוא יכול גם להציל חיים.
ה. הקמה בשטח  החלק החשוב ביותר של בטיחות במתנפחים הוא ההקמה בשטח. על העובדים להקים את המתקן היכן שתואם מראש, הרחק ממוקדים מסוכנים ותוך נגישות ליציאות חירום ופיקוח. יש לבדוק את המתקן עצמו במהלך ההקמה ואחריה, וגם להתחשב בכל הפרמטרים הסביבתיים.
ו. בדיקת תקינות  לא כדאי לסמוך על בדיקות בטיחות המתבצעות במפעל או כל סביבה סטרילית אחרת. יש לעקוב אחר בדיקת תקינות המתבצעת בשטח, על ידי אנשי מקצוע ובליווי נציגים אובייקטיביים המכירים את ההשלכות הבטיחותיות של הפעלת מתקנים לא נכונה.
בטיחות במתנפחים היא שיקול חשוב בבחירת חברת הפעלות ואטרקציות באירועים. קל לשמור על הבטיחות במידה ומקפידים על הכללים הנכונים, ולוקחים בחשבון את כל הנקודות המרכזיות.

יום שני, 28 באוקטובר 2013

מה המתנפח שלכם?

מתקנים מתנפחים זוכים להצלחה בקרב קהל יעד רחב. מלבד ילדים קטנים אשר נעזרים במתקנים על מנת לבלות ולהוציא אנרגיות, צעירים אוהבים לקפוץ עליהם, ואפילו מבוגרים לוקחים חלק בחגיגה. בעבר ניתן היה למצוא את המתקנים המתנפחים רק באתרים ספציפיים ברחבי הארץ, אך כיום הם נחשבים חלק בלתי נפרד מסוגים רבים של אירועים.

על מנת ליהנות מהאפשרות של מכירת מתנפחים והשכרתם לקראת אירוע כדאי לבדוק מי החברה העומדת מאחורי המתקנים. יש לברר את ההסמכה של מפעילי המתקנים, את איכות חומרי הגלם ואת העמידה בתווי התקן הנדרשים. לאחר מכן ניתן לקבל הצעת מחיר, ולהזמין את המתקנים למספר שעות לפי אופי האירוע. רק בצורה כזו ניתן להבטיח אירוע בטיחותי, ולמנוע עגמת נפש מצד המפיקים או האורחים בעצמם.

כל אירוע והמתקנים המתנפחים שלו

מכירת מתנפחים היא אטרקציה יוצאת דופן בכל אחד מהאירועים הבאים:

א. ימי הולדת של ילדים – אפשר להזמין את המתקנים המתנפחים לבית בו מתקיימת היום הולדת, להציב אותם באולם אירועים או לפזר אותם בשטח פתוח כמו גן, פארק או גינה ציבורית. העלות של השכרת המתקנים אינה גבוהה, והורים יכולים לשלב אותם עם פעילויות נוספות.





ב. מסיבות רווקים או רווקות – מארגני מסיבות רווקים ורווקות אשר רוצים להפתיע את חתני השמחה והאורחים חייבים לקחת בחשבון מכירת מתנפחים. המתקנים מבטיחים שלא יהיה אף רגע משעמם במסיבה, וניתן לנצל אותם לטובת שורה ארוכה של חוויות בלתי נשכחות.



ג. אירועים עסקיים – חברות וארגונים המקיימים ארגונים עסקיים יודעים עד כמה חשוב לשמור על אווירה קלילה. המטרה של האירועים העסקיים היא ליצור תחושת גיבוש בקרב העובדים, בדרך כלל בצורה לא פורמלית ותוך שמירה על אנרגיות חיוביות. מכירת מתנפחים ללא ספק מאפשרת את השגת המטרה הזו בצורה אלגנטית, מיוחדת ומקורית.



ד. אירועים משפחתיים – משפחות אשר יוצאות לטבע או מקיימות אירועים בחצר הביתית מחפשות לעיתים קרובות אחר פעילויות המתאימות לכל הגילאים. כדאי לשקול השכרת מתקנים מתנפחים, וכך להבטיח אירוע משפחתי מוצלח. אין צורך בהיערכות מיוחדת לקראת הזמנת המתקנים, ואפשר להתייעץ עם נציגי החברה לגבי המיקום המתאים.



ה. בתי ספר ומוסדות לימוד – אי אפשר לדבר על מכירת מתנפחים מבלי להשכיר את נוכחותם החשובה בבתי ספר ומוסדות לימוד. המתקנים הם פעילות קלאסית עבור תחילת שנת הלימודים, אירועי סיום ועוד. בנוסף, בבתי ספר ומוסדות לימוד יש שטחים גדולים עליהם ניתן לשים את המתקנים ללא חשש לבטיחות הילדים.


אפשר לקבל הצעות רבות על מכירת מתקנים בעזרת יצירת קשר עם אנשי מקצוע. אלו מומחים המכירים היטב את הצרכים של הלקוחות, הם מודעים לכל מערכת השיקולים ויכולים לחסוך בעלויות והוצאות. בשורה התחתונה, מתקנים מתנפחים הם הזדמנות מצוינת לגיוון אירועים שונים.

יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

מיתוג ויח"צ לאנשי ציבור ופוליטיקאים

המציאות היומיומית במדינת ישראל מקשה מאוד על התפקוד של אנשי ציבור ופוליטיקאים. התקשורת נוטה לפתח ביקורתיות-יתר, הזולגת אל קהל הצרכנים והאזרחים. החשש מביקורת פוגע ביכולת של אנשי ציבור ופוליטיקאים לבצע את המוטל עליהם, לעיתים קרובות על לא עוול בכפם. כל אמירה, פעולה או הצהרה של אנשי ציבור ופוליטיקאים מפורסמת ברשתות החברתיות והופכת להיות ויראלית. 

תופעה זו אמנם אינה ייחודית לישראל, וניתן למצוא אותה גם במדינות מערביות ומתוקנות כמו אנגליה, צרפת, איטליה או ארצות הברית, אך אין ספק שהאווירה הים תיכונית מצליחה להוסיף תבלין מפולפל אל התחום.

רק לאחרונה שמענו על פארסת מינוי הנגיד החדש לבנק ישראל. למרות מחמאות שקיבל המועמד הראשון יעקב פרנקל, הסתבכות קלילה בנמל תעופה בהונג קונג ביטלה את סיכויי ההצלחה למינוי שלו. הנזק התדמיתי לא הסתיים שם, והמשיך גם למינוי המועמד השני, אשר פרש מרצונו לאחר פרסומים לא מחמיאים בתקשורת. שני המקרים הללו ועוד רבים אחרים מעידים על כך שכל מעידה קטנה יכולה להפוך לנזק תדמיתי בלתי הפיך. נזק כזה הוא גורם חיוני להישרדות ולקריירה של אנשי ציבור ופוליטיקאים, ולכן יש להימנע ממנו ככל האפשר.

כך תוכלו לערוך מיתוג אפקטיבי ולגרור תגובות חיוביות

הבחירות הקרבות לרשויות המקומיות מחדדות את הצורך בפעולות מיתוג ויחסי ציבור לאנשי ציבור ופוליטיקאים. יש כיום לא מעט הצעות מקוריות אותן כדאי לשקול:



א. שימוש באינטרנט – הפלטפורמה הדיגיטלית כוללת הרבה מעבר לרשתות חברתיות. פוליטיקאים ואנשי ציבור צריכים לדעת כיצד לנצל את האינטרנט לצרכיהם, להעביר מסרים ללא מתווכים, ולהדגיש יתרונות בולטים בתדמית שלהם. האפקטיביות של האינטרנט מיידית, ותוך דקות ספורות ניתן להגיע לקהל של מאות אלפי אנשים. שימוש כזה גורר תגובות חיוביות, במידה והוא מתבצע כהלכה ובהתאם לכללים המקובלים.

ב. אביזרי עזר – הצעות מקוריות ואפקטיביות למיתוג ויח"צ כוללות מחשבה מחוץ לקופסא. דוגמא מצוינת לכך ניתן לראות באופן בו נעשה שימוש בעיצוב בלונים והדפסה על בלונים. את הבלונים הללו ניתן לפזר בנקודות אסטרטגיות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, לחלק לילדים בפארקים ציבוריים או להעניק בתור מתנה למשתתפים בכנסים. האפקטיביות של שימוש באביזרי עזר ברורה: בלונים מעוצבים מקנים מיתוג ייחודי, ומעידים על מחשבה צעירה, רעננה ופורצת דרך. התגובות המפרגנות לא מאחרות להגיע, ואנשי ציבור יכולים לגרוף הון פוליטי משמעותי.



ג. מיתוג מחדש – פוליטיקאי ואיש ציבור לא צריך לוותר על החלום עקב מעידה חד פעמית. ניתן לבצע מיתוג מחדש בכל שלב בקריירה, וניתן למצוא פוליטיקאים שכבר עשו זאת. בניגוד לשיטות אחרות, האפקט של מיתוג מחדש ארוך יחסית ועשוי לקחת חודשים ואפילו שנים. מיתוג מחדש דורש התייעצות עם אנשי מקצוע, שימוש בשיטות לא קונבנציונאליות, ובעיקר סבלנות ושמירה על ערכים נכונים.



לסיכום, מיתוג ויח"צ עבור אנשי ציבור ופוליטיקאים הוא תחום חיוני בעולם המודרני. גם פוליטיקאים מצליחים זקוקים לפעולות מיתוג ויחסי ציבור אשר ישאירו אותם בתודעה, יגדילו את התמיכה בהם, ויאפשרו סביבת עבודה נעימה.